Fotógrafo de bodas Barcelona :: Mas Cànovas
Ser fotògraf de bodes fa que visquis moments únics de felicitat intensa però de vegades també, d’emocions que sobrepassen les barreres de la feina. Aquest va ser el cas de la boda de la Natàlia i l’Ivan: mai una núvia va ser més feliç i amb el somriure pintat a la cara tot el temps, però també van haver-hi moments íntims que vam viure i emocionar-nos entre tots.
Compartir aquests moments em fa sentir tremendament feliç i orgullosa de la meva feina, i a més quan el resultat és un dels més bonics que he fet fins al moment. Gràcies parella per involucrar-me i cuidar-me tant!
Altres reportatges de boda | Otros reportajes de boda
Ser fotógrafo de bodas hace que vivas momentos únicos de felicidad intensa pero a veces también, de emociones que sobrepasan las barreras del trabajo. Ese fue el caso de la boda de Natalia e Iván, nunca una novia fue más feliz y con la sonrisa pintada en la cara todo el tiempo, pero también hubo momentos íntimos que vivimos entre todos y que llegaron a cada uno de los asistentes.
Compartir estos momentos me hace sentir tremendamente feliz y orgullosa de mi trabajo, y más cuando el resultado es uno de los más bonitos que he hecho hasta el momento. Gracias pareja por involucrarme y cuidarme tanto!
Fotógrafo asistente: Labelie Fotografia
Como todo lo que pasa por tus lentes, MAGISTRAL! enhorabuena niña, haces felices a clientes y compañeros de profesión con tu talento.